dimecres, 30 de desembre del 2009

Per als i les incansables

Per a les i els que encara entreu al blog i no desespereu en veure que no hi ha res nou...........molts desitjos de tranquilitat en totes les vessants i benestar col.lectiu per al nou any.Desitge molta igualtat sostenible,molta pau sostinguda i perdurable.Desitge que el meu fill veja que al seu voltant pròxim i d' aldea global no existeixen diferències per ser d'una altra ètnia,d'un altra ideologia,d'una altre confeció o aconfeció.

M'agrada viure en llibertat i per això la desitge a tothom......això és desitjar PAu,la que no es pot aconseguir sense aquella ,sense justícia ecològica i global.

Vullc que s'acaben les relacions internacionals en les que no més compten les garanties econòmiques.Pau per negoci.
Quan més gran em faig les meues idees es refermen i potser es radicalitzen....l' economia ha de ser sostenible global i localment ,respectuosa amb la terra i amb els seus pobles,sempre relacionada amb els drets humans.Que els "obames",els "lules",les "aminetus" d'arreu del món s' impregnen de l'esperit dels grans canvis.Tot és possible ,tot està per fer....i jo cregau-me,superant les desesperances sobrevingudes,tinc il.lusions per un món prou millor.